Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 410210-2011 z dnia 2011-12-02 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Warszawa
1Wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności prawa w zakresie ochrony osób i mienia. 2 Ochrona polega na bezpośredniej,...
Termin składania ofert: 2011-12-15
________________________________________
Warszawa: Świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektu i terenu przy ul. Limanowskiego 23 w Warszie
Numer ogłoszenia: 6070 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410210 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog", ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 380 50 50, faks 22 380 50 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektu i terenu przy ul. Limanowskiego 23 w Warszie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1Wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności prawa w zakresie ochrony osób i mienia. 2 Ochrona polega na bezpośredniej, stałej, fizycznej ochronie osób, mienia, obiektu i terenu, w tym na: a) ochronie powierzonego mienia, w tym przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, napadem, dewastacją, pożarem, zagrożeniem wybuchem i przed zalaniem; b)przeciwdziałaniu przestępstwom oraz wykroczeniom przeciwko obiekcie i osobom przebywającym na jego terenie, a także przeciwdziałaniu powstawania szkód wynikających ze zdarzeń przestępczych lub wykroczeń, w tym kradzieży i niszczeniu chronionego mienia, c)udaremnianiu prób dokonywania kradzieży lub dewastacji chronionego mienia, d)dokonywaniu obchodów chronionego terenu i obiektu, e)bezpośredniej interwencji, w sposób zgodny z prawem, w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniom chronionego mienia, łącznie z zatrzymaniem sprawcy ewentualnego zagrożenia i przekazaniem go wezwanym funkcjonariuszom Policji, f)podejmowaniu działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, g)nadzorowaniu i niezwłocznemu powiadamianiu osób upoważnionych przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla osób przebywających na chronionym terenie lub zagrożenia chronionego mienia oraz o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na chronione mienie, w tym w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku, itp. lub o zagrożeniach ich powstania, h)niezwłocznemu powiadamianiu właściwych publicznych służb ochrony (policja, straż pożarna, pogotowie medyczne, pogotowie gazowe i inne służby) oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o zagrożeniach, i)prawidłowemu reagowaniu na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w obiekcie instalacjami. j)patrolowaniu terenu na zewnątrz oraz wewnątrz obiektu; k) przeciwdziałaniu przebywaniu na chronionym terenie osób nieupoważnionych; l) nadzorowania i śledzenia monitoringu zainstalowanego w obiekcie i na terenie posesji. 3 Pracownicy ochrony zobowiązani są do prowadzenia (książki służby), w której będą odnotowywane zauważone zdarzenia. Książka ta będzie własnością Zamawiającego w posiadaniu pracowników ochrony i będzie udostępniona Zamawiającemu do wglądu. 4 Do (książki służby) mogą dokonywać wpisów upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz funkcjonariusze publicznych służb porządkowych (policja, straż pożarna, itp.). 5 Do ochrony Wykonawca skieruje odpowiednio - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa - wykwalifikowanych i przeszkolonych pracowników, odpowiednio umundurowanych, wyposażonych w identyfikatory, środki ochrony osobistej i w niezbędne środki łączności umożliwiające wezwanie wsparcia, tj. grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego lub policji. 6 Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania na terenie chronionym minimum 10 punktów kontrolnych w wyznaczonych do tego przez Zamawiającego miejscach. 7 Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wydruku raportu z przeprowadzonych obchodów. Raport Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu, raz w miesiącu razem z fakturą VAT. 8 Pracownicy ochrony podlegają bezpośrednio Wykonawcy. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego (Osoba do kontaktu) - wskazany w Załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji, może wydawać pracownikom ochrony dyspozycje w formie pisemnej, ustnej lub telefonicznej z pominięciem osób reprezentujących Wykonawcę. Dyspozycje te będą wykonywane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w przedmiocie niniejszego zamówienia i nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa ochranianego obiektu. Pracownik ochrony przed podjęciem czynności na podstawie dyspozycji ma prawo uzgodnić planowane czynności bezpośrednio z przełożonym (od strony Wykonawcy). 9 W stosunku do pracowników ochrony naruszających dyscyplinę służby wnioski służbowe i kary dyscyplinarne stosował będzie Wykonawca. 10 Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania o zdarzeniach mogących mieć znaczenie dla należytego wykonania usług ochrony. W trakcie realizacji usług ochrony Wykonawca zobowiązany jest gromadzić informacje o zaistniałych zdarzeniach - zagrożeniach dla życia, zdrowia lub mienia. Na żądanie Zamawiającego gromadzone dane Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 11 Ponadto do zakresu zadań pracowników ochrony należy wykonywanie czynności portiersko-recepcyjnych: a) obsługa interesantów - udzielanie informacji, kierowanie ruchem osobowo - towarowym budynku itp., b) zapewnienie kontroli nad infrastruktura chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnętrz chronionego obiektu w tym: c)patrolowanie nie rzadziej niż co 1,5 h budynku i bezpośredniego jego otoczenia:, sprawdzanie prawidłowości zamknięć pomieszczeń, zabezpieczeń budynku etc. d) otwieranie i zamykanie okien w pokojach gościnnych oraz salach szkoleniowych w godzinach rannych i wieczornych zgodnie z wykazem przekazanym przez pracowników recepcji CPS (Dialog). e) po zakończeniu szkoleń i konferencji odbywających się w CPS (Dialog) pracownik ochrony odpowiedzialny jest za sprawdzenie czy drzwi i okna w sali są zamknięte, klimatyzacja, światło wyłączone oraz za zabezpieczenie sprzętu technicznego w recepcji. f) pracownik ochrony odpowiedzialny jest za monitorowanie i wpuszczanie gości do części biurowej i biblioteki. g) pracownik ochrony podczas dyżuru zobowiązany jest do wyłączenia dzwonków w posiadanych przez niego telefonach komórkowych. Rozmowy telefoniczne należy wykonywać w sposób nie utrudniający pracy recepcji. Rozmowy telefoniczne nie mogą być prowadzone w holu głównym oraz w miejscu, gdzie przebywają goście korzystający z usług CPS (Dialog). 12 W przypadku nieobecności pracownika recepcji na zmianie nocnej pracownik ochrony upoważniony i zobowiązany jest do zakwaterowania gościa, który ma zaplanowany nocleg w CPS (Dialog), a) zakwaterowanie gości następuje wyłączne poprzez wcześniejsze zgłoszenie przez pracownika recepcji informacji o planowanym noclegu, b) pracownik ochrony nie przyjmuje należności za nocleg od gości korzystających z noclegu, przekazuje pracownikowi recepcji przed zdaniem dyżuru, informacje ilu gości zakwaterował i podaje numer pokoju gościnnego, c) pracownik ochrony przy kwaterowaniu gości wydaje kartę meldunkową, klucz do pokoju oraz informuje gościa o godzinach wydawania śniadań, d) pracownik ochrony przy kwaterowaniu gości odpowiedzialny jest za dopilnowanie, aby gość wypełnił kartę meldunkową, uzupełnia numer pokoju, w którym zakwaterował gościa oraz spisuje numery rejestracyjne samochodu w przypadku, gdy gość korzysta z miejsca parkingowego na terenie zamkniętym, e) pracownik ochrony przekazuje informacje, na którym miejscu parkingowym może zaparkować gość korzystający z noclegu. 13 Wymagania wobec pracowników ochrony: Pracownik ochrony ma spełniać następujące warunki: a) nie karany, posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile sa wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach b) posiadać licencję pierwszego stopnia pracownika ochrony fizycznej. c) posiadać przeszkolenia w zakresie:korzystania z łączności bezprzewodowej, znajomości przepisów BHP. ppoż. i ochrony środowiska, podstawowej obsługi systemów zabezpieczeń technicznych budynku (instalacji sygnalizacji pożaru, włamania, monitoringu itp.). d) pełna zdolność fizyczna i umysłowa. e) brak uzależnień, w tym od alkoholu i środków odurzających. f) komunikatywność, zdyscyplinowanie, kultura osobista i schludny wygląd. Dyżur każdego pracownika ochrony w obiekcie przewidzianym do ochrony nie może być dłuższy niż stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy 14 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dwóch bezpłatnych przyjazdów w ciągu miesiąca patrolów interwencyjnych wezwanych bez uzasadnienia. 15 Wykonawca gwarantuje jeden przyjazd grupy interwencyjnej w ciągu miesiąca w celu zabezpieczenia spotkań odbywających się na terenie chronionym...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
•    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
•    Agencja Ochrony Kowalczyk Sp.zo.o., Ul. Tuwima 1,, Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
•    Cena wybranej oferty: 55065,60
•    Oferta z najniższą ceną: 55065,60 / Oferta z najwyższą ceną: 62611,20
•    Waluta: PLN.

Metadane

Data publikacji : 20.01.2012
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Partnerstwa Społecznego Dialog
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Ewelina Tymińska
Osoba udostępniająca informację:
Ewelina Tymińska Dział Administracji

Opcje strony

do góry