Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego CPS/ZP/-/175/19 na „Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla potrzeb Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” z wykorzystaniem centrali Zamawiającego”
Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. A. Bączkowskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Limanowskiego 23 informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego CPS/ZP/-/175/19 na „Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla potrzeb Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”
z wykorzystaniem centrali Zamawiającego” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.
Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. A. Bączkowskiego dodatkowo informuje, iż wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843.).
W przedmiotowym postępowaniu złożono 3 oferty. Zamawiający dokonał oceny
i porównania złożonych, nie podlegających odrzuceniu ofert. Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający kierował się kryteriami:
- kryterium cena - 100%
Wykaz i porównanie złożonych ofert:
Nr oferty |
Firma(nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Punktacja |
Łączna punktacja
|
1. |
TELEVOICE POLSKA, ul. Wałbrzyska 11 lok. 73, 02-739 Warszawa |
43,31% |
43,31% |
2. |
TELESTRADA SP. Z O.O. Al. Krakowska 22a, 02-284 Warszawa |
100 % |
100 % |
3. |
Fexcom SP. Z O.O., ul. Domaniewska 47 lok. 10, 02-672 Warszawa |
64,94% |
64,94% |
Na podstawie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta firmy TELESTRADA SP. Z O.O. Al. Krakowska 22a, 02-284 Warszawa odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego i została oceniona jako najkorzystniejsza.
Przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone firmie TELESTRADA SP. Z O.O., Al. Krakowska 22a, 02-284 Warszawa. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.