Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog"

Rozstrzygnięto - Zap. ofertowe na " „Demontaż starych i zakup nowych verticali i rolet zaciemniających niepalnych z atestem wraz z niezbędnymi materiałami do ich montażu w pomieszczeniach Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” ", CPS/ZP/314/

Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. A. Bączkowskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Limanowskiego 23 uprzejmie informuję o wynikach zapytania ofertowego na „Demontaż starych i zakup nowych verticali i rolet  zaciemniających niepalnych z atestem wraz z niezbędnymi materiałami  do ich montażu w pomieszczeniach Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”.

Dodatkowo informuję, iż wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Procedura udzielenia zamówienia w oparciu o wewnętrzy regulamin Centrum Partnerstwa Społecznego Dialog oraz art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.

 Ponadto:

Na podstawie  § 7 ust. 4b. w dniu 09 grudnia 2014 r. opublikowano zapytanie ofertowe na stronie internetowej BIP CPS DIALOG.

1. W odpowiedzi na złożone zapytanie ofertowe, wpłynęło 3 następujące oferty w wyznaczonym terminie:

  1. "PPHU EMJOT MAREK JAROSZKIEWICZ"           
  2. BBK PROJEKT S.C            
  3. ARROW SYSTEM MACIEJ ROŃDA

2.  Kryteria oceny Wykonawców. Przeliczenie punktów nastąpiło ma podstawie pkt.  VI zapytania ofertowego.

  1. "PPHU EMJOT MAREK JAROSZKIEWICZ" W przedmiotowym zapytaniu na 100 pkt ww. firma uzyskała – 100  pkt,  
  2. BBK PROJEKT S.C. W przedmiotowym zapytaniu na 100 pkt ww. firma uzyskała 62,90  pkt,
  3. ARROW SYSTEM MACIEJ ROŃDA. W przedmiotowym zapytaniu na 100 pkt ww. firma uzyskała 74,97  pkt,    

Przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone firmie „PPHU EMJOT MAREK JAROSZKIEWICZ” . Wybrany wykonawca uzyskał najwyższą ilość punktów, zgodnie z pkt. VI. zapytania ofertowego.

Z wybranym dostawcą zostanie podpisana umowa.

..................................................................................................................................................................................................................................................................................

Warszawa, 12 grudnia 2014 r.

Modyfikacja zapytania ofertowego dot. realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest: Demontaż starych i zakup nowych verticali i rolet  zaciemniających niepalnych z atestem wraz z niezbędnymi materiałami  do ich montażu w pomieszczeniach Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”

 

 

Modyfikowana jest tresć załacznika nr 1 w pozycji 3. z "Sala B ( 3 okna – 3 skrzydła )" na "Sala B ( 4 okna - 3 skrzydłowe)".

Pozostałe zapisy oraz termin składania ofert pozostaja bez zmian. W załaczeniu poprawiony formularz ofertowy.

..............................................................................................................................................................................................................................................................................

 

Warszawa, 09 grudnia 2014 r.

Zapytanie ofertowe, CPS/ZP/-/314/14

Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. A. Bączkowskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Limanowskiego 23 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest: Demontaż starych i zakup nowych verticali i rolet  zaciemniających niepalnych z atestem wraz z niezbędnymi materiałami  do ich montażu w pomieszczeniach Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”

 

  1. Zamawiający: Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. Andrzeja Bączkowskiego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa

II. Przedmiot zamówienia: Demontaż starych i zakup nowych verticali i rolet  zaciemniających niepalnych z atestem wraz z niezbędnymi materiałami  do ich montażu w pomieszczeniach Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”.

  • Sala konferencyjna A ( demontaż wraz z montażem nowych verticali oraz ekranów zaciemniających),
  • Sala konferencyjna B ( montaż verticali oraz ekranów zaciemniających),
  • Kltka schodowa I p. ( demontaż verticali oraz montaż nowych verticali),
  • Klatka schodowa II p.( demontaż verticali oraz montaż nowych verticali).

PARAMETRY MATERIAŁU

ŻALUZJE PIONOWE VERTICALE

Skład - włókno szklane 100 %

Gramatura – ok.  200 g/m2

Grubość – ok. 0,30 mm

*Kolor - fiji vanilla /biały – bądź równoważny materiał

Mocowanie/montaż do sufitu. Wymiary szczegółowo opisane w formularzu ofertowym nr 1.   Szerokość lameli powinna wynosić ok. 127 mm.

Przymocowane do wysięgnika rozsuwane na dwie strony za pomocą łożyskowych wagoników zamocowanych przy szynie aluminiowej białej. Wykonane z tworzywa odpornego na działania promieni słonecznych i osiadanie kurzu, a także nadającego się do prania. Obracanie lameli w stosunku do szyny następuje za pomocą łańcuszka kulkowego. Otwieranie i zamykanie żaluzji następuje za pomocą sznurka z obciążnikiem. Żaluzje verticale powinny posiadać atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny
(należy dołączyć do oferty) .

 Zamawiający informuje o konieczności przedłożenia próbników oferowanej tkaniny. 

* Ostateczny kolor zostanie wybrany po podpisaniu umowy.

ROLETA ZACIEMNIAJĄCA W KASECIE ALUMINIOWEJ O WYMIARACH W ŚWIETLE SZYBY:

Roleta w kasecie aluminiowej i prowadnicami z mechanizmem sprężynowym typ BAMAR-11, tkanina zaciemniająca 100% w kolorze czarnym. Montaż kasety aluminiowej w górnej części okna. Materiał niepalny, (atest należy dołączyć do oferty).

WIZJA LOKALNA ZALECANA

Kod przedmiotu zamówienia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1 Żaluzje pionowe, 39515400-9 - rolety

III. Miejsce realizacji zmówienia: Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. Andrzeja Bączkowskiego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa

IV. Termin realizacji zamówienia: Od  momentu podpisania umowy do 29 grudnia 2014 r. .

V. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: Termin płatności 14 dni od momentu otrzymania faktury.

VI. Kryteria oceny oferty:

(w tym informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty, sposobie przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium)

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

         Cena [Co]  - 100 %

Najniższa cena (znaczenie w ocenie 100 %)

Sposób dokonywania oceny wg. wzoru: Co = Cn : Cb x 100 [pkt]

           gdzie: Cn - cena najniższa, Cb – cena badanej oferty

VII. Termin oraz sposób składania formularzy ofertowych.

Termin składania formularzy ofertowych do 15.12.2014r. najpóźniej do godz. 10,00

Sposób składania wniosków, osobiście na recepcji zamawiającego w godz. pracy, mailem a.slesicki@cpsdialog.gov.pl  bądź za pośrednictwem faksu na numer 22 380-50-52

Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest Artur Ślesicki
tel. 22 380-50-60 e-mail: a.slesicki@cpsdialog.gov.pl

VIII. Tryb udzielania zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień na dostawy i usługi, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro netto”

IX. Uwagi końcowe:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania ofertowego.
  2. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
  3. Zamawiający wykluczy z postępowania oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
  4. Ofertę oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  5. Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym nie zostaną rozpatrzone.
  6. Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 k.c.
  7. Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
  8. Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie oferent zawarł w swej ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.

                                                                                                              

 

Metadane

Data publikacji : 09.12.2014
Data modyfikacji : 24.12.2014
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Partnerstwa Społecznego Dialog
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Artur Ślesicki
Osoba udostępniająca informację:
Ewelina Tymińska Dział Administracji
Osoba modyfikująca informację:
Ewelina Tymińska

Opcje strony

do góry