Rozstrzygnięto - Zap. ofertowe na " „Demontaż starych i zakup nowych verticali i rolet zaciemniających niepalnych z atestem wraz z niezbędnymi materiałami do ich montażu w pomieszczeniach Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” ", CPS/ZP/314/
Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. A. Bączkowskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Limanowskiego 23 uprzejmie informuję o wynikach zapytania ofertowego na „Demontaż starych i zakup nowych verticali i rolet zaciemniających niepalnych z atestem wraz z niezbędnymi materiałami do ich montażu w pomieszczeniach Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”.
Dodatkowo informuję, iż wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Procedura udzielenia zamówienia w oparciu o wewnętrzy regulamin Centrum Partnerstwa Społecznego Dialog oraz art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
Ponadto:
Na podstawie § 7 ust. 4b. w dniu 09 grudnia 2014 r. opublikowano zapytanie ofertowe na stronie internetowej BIP CPS DIALOG.
1. W odpowiedzi na złożone zapytanie ofertowe, wpłynęło 3 następujące oferty w wyznaczonym terminie:
- "PPHU EMJOT MAREK JAROSZKIEWICZ"
- BBK PROJEKT S.C
- ARROW SYSTEM MACIEJ ROŃDA
2. Kryteria oceny Wykonawców. Przeliczenie punktów nastąpiło ma podstawie pkt. VI zapytania ofertowego.
- "PPHU EMJOT MAREK JAROSZKIEWICZ" W przedmiotowym zapytaniu na 100 pkt ww. firma uzyskała – 100 pkt,
- BBK PROJEKT S.C. W przedmiotowym zapytaniu na 100 pkt ww. firma uzyskała 62,90 pkt,
- ARROW SYSTEM MACIEJ ROŃDA. W przedmiotowym zapytaniu na 100 pkt ww. firma uzyskała 74,97 pkt,
Przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone firmie „PPHU EMJOT MAREK JAROSZKIEWICZ” . Wybrany wykonawca uzyskał najwyższą ilość punktów, zgodnie z pkt. VI. zapytania ofertowego.
Z wybranym dostawcą zostanie podpisana umowa.
..................................................................................................................................................................................................................................................................................
Warszawa, 12 grudnia 2014 r.
Modyfikacja zapytania ofertowego dot. realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest: Demontaż starych i zakup nowych verticali i rolet zaciemniających niepalnych z atestem wraz z niezbędnymi materiałami do ich montażu w pomieszczeniach Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”
Modyfikowana jest tresć załacznika nr 1 w pozycji 3. z "Sala B ( 3 okna – 3 skrzydła )" na "Sala B ( 4 okna - 3 skrzydłowe)".
Pozostałe zapisy oraz termin składania ofert pozostaja bez zmian. W załaczeniu poprawiony formularz ofertowy.
..............................................................................................................................................................................................................................................................................
Warszawa, 09 grudnia 2014 r.
Zapytanie ofertowe, CPS/ZP/-/314/14
Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. A. Bączkowskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Limanowskiego 23 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest: Demontaż starych i zakup nowych verticali i rolet zaciemniających niepalnych z atestem wraz z niezbędnymi materiałami do ich montażu w pomieszczeniach Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”
- Zamawiający: Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. Andrzeja Bączkowskiego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa
II. Przedmiot zamówienia: Demontaż starych i zakup nowych verticali i rolet zaciemniających niepalnych z atestem wraz z niezbędnymi materiałami do ich montażu w pomieszczeniach Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”.
- Sala konferencyjna A ( demontaż wraz z montażem nowych verticali oraz ekranów zaciemniających),
- Sala konferencyjna B ( montaż verticali oraz ekranów zaciemniających),
- Kltka schodowa I p. ( demontaż verticali oraz montaż nowych verticali),
- Klatka schodowa II p.( demontaż verticali oraz montaż nowych verticali).
PARAMETRY MATERIAŁU
ŻALUZJE PIONOWE VERTICALE
Skład - włókno szklane 100 %
Gramatura – ok. 200 g/m2
Grubość – ok. 0,30 mm
*Kolor - fiji vanilla /biały – bądź równoważny materiał
Mocowanie/montaż do sufitu. Wymiary szczegółowo opisane w formularzu ofertowym nr 1. Szerokość lameli powinna wynosić ok. 127 mm.
Przymocowane do wysięgnika rozsuwane na dwie strony za pomocą łożyskowych wagoników zamocowanych przy szynie aluminiowej białej. Wykonane z tworzywa odpornego na działania promieni słonecznych i osiadanie kurzu, a także nadającego się do prania. Obracanie lameli w stosunku do szyny następuje za pomocą łańcuszka kulkowego. Otwieranie i zamykanie żaluzji następuje za pomocą sznurka z obciążnikiem. Żaluzje verticale powinny posiadać atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny
(należy dołączyć do oferty) .
Zamawiający informuje o konieczności przedłożenia próbników oferowanej tkaniny.
* Ostateczny kolor zostanie wybrany po podpisaniu umowy.
ROLETA ZACIEMNIAJĄCA W KASECIE ALUMINIOWEJ O WYMIARACH W ŚWIETLE SZYBY:
Roleta w kasecie aluminiowej i prowadnicami z mechanizmem sprężynowym typ BAMAR-11, tkanina zaciemniająca 100% w kolorze czarnym. Montaż kasety aluminiowej w górnej części okna. Materiał niepalny, (atest należy dołączyć do oferty).
WIZJA LOKALNA ZALECANA
Kod przedmiotu zamówienia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1 Żaluzje pionowe, 39515400-9 - rolety
III. Miejsce realizacji zmówienia: Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. Andrzeja Bączkowskiego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa
IV. Termin realizacji zamówienia: Od momentu podpisania umowy do 29 grudnia 2014 r. .
V. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: Termin płatności 14 dni od momentu otrzymania faktury.
VI. Kryteria oceny oferty:
(w tym informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty, sposobie przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium)
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Cena [Co] - 100 %
Najniższa cena (znaczenie w ocenie 100 %)
Sposób dokonywania oceny wg. wzoru: Co = Cn : Cb x 100 [pkt]
gdzie: Cn - cena najniższa, Cb – cena badanej oferty
VII. Termin oraz sposób składania formularzy ofertowych.
Termin składania formularzy ofertowych do 15.12.2014r. najpóźniej do godz. 10,00
Sposób składania wniosków, osobiście na recepcji zamawiającego w godz. pracy, mailem a.slesicki@cpsdialog.gov.pl bądź za pośrednictwem faksu na numer 22 380-50-52
Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest Artur Ślesicki
tel. 22 380-50-60 e-mail: a.slesicki@cpsdialog.gov.pl
VIII. Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień na dostawy i usługi, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro netto”
IX. Uwagi końcowe:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania ofertowego.
- Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
- Zamawiający wykluczy z postępowania oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
- Ofertę oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym nie zostaną rozpatrzone.
- Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 k.c.
- Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
- Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie oferent zawarł w swej ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.