UNIEWAZNIENIE - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM SPRZĘTU KONFERENCYJNEGO DO SALI A W SIEDZIBIE CENTRUM PARTNERSTWA SPOŁECZNEGO „DIALOG”, CPS/ZP/-/101/15
Zapytanie ofertowe, CPS/ZP/-/101/15
Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. Andrzeja Bączkowskiego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa prowadzące postępowanie o udzielenie zamówienia na „ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM SPRZĘTU KONFERENCYJNEGO DO SALI A W SIEDZIBIE CENTRUM PARTNERSTWA SPOŁECZNEGO „DIALOG”
informuje, iz w wyznaczonym terminie nie wpłyneła żadna oferta.
W związku z powyższym przedmiotowe zapytanie ofertowe zosatło unieważnione.
...........................................................................................................................................................................................................................................................................
Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog" informuje o modyfikacji tresć przedmiotowego zapytania ofertowego
"z:
VIII. Termin oraz sposób składania formularzy ofertowych.
- Termin składania formularzy ofertowych ( załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego ) do 29 kwietnia 2015 r. do godz. 16.00
na:
VIII. Termin oraz sposób składania formularzy ofertowych.
- Termin składania formularzy ofertowych ( załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego ) do 11 maja 2015 r. do godz. 16.00 "
Pozostałe zapisy pozostaja bez zmian.
............................................................................................................................................................................................................................................................................
Warszawa, 23 kwietnia 2015 r.
Zapytanie ofertowe, CPS/ZP/-/101/15
Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. Andrzeja Bączkowskiego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację usługi dotyczącej:
„ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM SPRZĘTU KONFERENCYJNEGO DO SALI A W SIEDZIBIE CENTRUM PARTNERSTWA SPOŁECZNEGO „DIALOG”
I. Zamawiający: Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. Andrzeja Bączkowskiego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa.
II. Przedmiot zamówienia: „Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu konferencyjnego do Sali A w siedzibie Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kod przedmiotu zamówienia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
CPV: 33.45.34.00 - Ekrany projekcyjne
CPV: 33.45.21.00 - Projektory
III. Miejsce realizacji zmówienia: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Limanowskiego 23 w Warszawie.
IV. Wizja lokalna – zalecana
V. Termin realizacji zamówienia: do 25 maja 2015 r.
VI. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
- Wymagany termin płatności nie krótszy niż 21 dni.
- Koszt dostarczenia sprzętu pokrywa Zleceniobiorca.
VII. Kryteria oceny oferty: (w tym informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty, sposobie przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1.1. Cena [Co] - 100 %
Najniższa cena (znaczenie w ocenie 100 %)
Sposób dokonywania oceny wg. wzoru: Co = Cn : Cb x 100 [pkt]
gdzie: Cn - cena najniższa, Cb – cena badanej oferty
VIII. Termin oraz sposób składania formularzy ofertowych.
- Termin składania formularzy ofertowych ( załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego ) do 29 kwietnia 2015 r. do godz. 16.00
- Sposób składania wniosków, osobiście na recepcji zamawiającego w godz. pracy, mailem a.slesicki@cpsdialog.gov.pl, m.radomski@cpsdialog.gov.pl bądź za pośrednictwem faksu na numer 022-380-50-52.
- Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest: Artur ślesicki, Marcin Radomski tel. 022-380-50-60, e-mail: a.slesicki@cpsdialog.gov.pl, m.radomski@cpsdialog.gov.pl
IX. Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień na dostawy i usługi, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro netto”
X. Uwagi końcowe:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania ofertowego.
- Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
- Zamawiający wykluczy z postępowania oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
- Ofertę oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym nie zostaną rozpatrzone.
- Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 k.c.
- Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
- Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie oferent zawarł w swej ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.
Załącznik -
nr 1- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
nr 2 - formularz ofertowy
nr 3 - oswiadczenie Wykonawcy