ZAPYTANIE OFERTOWE NA „DEMONTAŻ STARYCH I ZAKUP NOWYCH VERTICALI I ROLET ZACIEMNIAJĄCYCH NIEPALNYCH Z ATESTEM WRAZ Z NIEZBĘDNYMI MATERIAŁAMI DO ICH MONTAŻU W POMIESZCZENIACH CENTRUM PARTNERSTWA SPOŁECZNEGO „DIALOG” , CPS/ZP/-/116/15
Warszawa, 22 maja 2015 r.
Rozstrzygnięto - Zap. ofertowe na " „Demontaż starych i zakup nowych verticali i rolet zaciemniających niepalnych z atestem wraz z niezbędnymi materiałami do ich montażu w pomieszczeniach Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” ", CPS/ZP/-/116/15
Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. A. Bączkowskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Limanowskiego 23 uprzejmie informuję o wynikach zapytania ofertowego na „Demontaż starych i zakup nowych verticali i rolet zaciemniających niepalnych z atestem wraz z niezbędnymi materiałami do ich montażu w pomieszczeniach Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”.
Dodatkowo informuję, iż wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Procedura udzielenia zamówienia w oparciu o wewnętrzy regulamin Centrum Partnerstwa Społecznego Dialog oraz art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
Ponadto:
Na podstawie § 7 ust. 4b. w dniu 13 maja 2015 r. opublikowano zapytanie ofertowe na stronie internetowej BIP CPS DIALOG. Termin składania formularzy ofertowych zgodnie z zapytaniem ofertowym do 20 maja 2015 r. do godz. 16.00
1. W odpowiedzi na złożone zapytanie ofertowe, wpłynęło 2 następujące oferty w wyznaczonym terminie:
- "PPHU EMJOT MAREK JAROSZKIEWICZ"
- ARROW SYSTEM MACIEJ ROŃDA
2. Kryteria oceny Wykonawców. Przeliczenie punktów nastąpiło ma podstawie pkt. VI zapytania ofertowego.
- "PPHU EMJOT MAREK JAROSZKIEWICZ" W przedmiotowym zapytaniu na 100 pkt ww. firma uzyskała – 53,21 pkt,
- ARROW SYSTEM MACIEJ ROŃDA. W przedmiotowym zapytaniu na 100 pkt ww. firma uzyskała 100,00 pkt,
Przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone firmie „ARROW SYSTEM MACIEJ ROŃDA. Wybrany wykonawca uzyskał najwyższą ilość punktów, zgodnie z pkt. VI. zapytania ofertowego.
Z wybranym dostawcą zostanie podpisana umowa.
...............................................................................................................................................................................................................................................................................
Warszawa, 13 maja 2015 r.
Zapytanie ofertowe, CPS/ZP/-/116/15
Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. A. Bączkowskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Limanowskiego 23 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest: Demontaż starych i zakup nowych verticali i rolet zaciemniających niepalnych z atestem wraz z niezbędnymi materiałami do ich montażu w pomieszczeniach Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”
I. Zamawiający: Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. Andrzeja Bączkowskiego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa
II. Przedmiot zamówienia: Demontaż starych i zakup nowych verticali i rolet zaciemniających niepalnych z atestem wraz z niezbędnymi materiałami do ich montażu w pomieszczeniach Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”
- Sala konferencyjna A ( montaż ekranów zaciemniających),
- Korytarz szkoleniowy I p. ( demontaż verticali oraz montaż nowych verticali),
Wywóz i utylizacja zgodnie z obowiazujacymi przepisami zdemontowanych verticali oraz szyn na koszt Wykonawcy.
PARAMETRY MATERIAŁU
ŻALUZJE PIONOWE VERTICALE
PATAGONIA FR bądź równoważny materiał
Skład - włókno szklane 100 %
Gramatura – ok. 215 g/m2
Grubość – ok. 0,40 mm
vanilla /biały
Mocowanie/montaż do sufitu. Wymiary szczegółowo opisane w formularzu ofertowym nr 1. Szerokość lameli powinna wynosić ok. 127 mm.
Przymocowane do wysięgnika rozsuwane na dwie strony za pomocą łożyskowych wagoników zamocowanych przy szynie aluminiowej białej. Wykonane z tworzywa odpornego na działania promieni słonecznych i osiadanie kurzu, a także nadającego się do prania. Obracanie lameli w stosunku do szyny następuje za pomocą łańcuszka kulkowego. Otwieranie i zamykanie żaluzji następuje za pomocą sznurka z obciążnikiem. Żaluzje verticale powinny posiadać atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny
(należy dołączyć do oferty) .
* Ostateczny kolor zostanie wybrany po podpisaniu umowy.
ROLETA ZACIEMNIAJĄCA W KASECIE ALUMINIOWEJ O WYMIARACH W ŚWIETLE SZYBY:
Roleta w kasecie aluminiowej i prowadnicami z mechanizmem sprężynowym typ BAMAR-11, tkanina zaciemniająca 100% w kolorze czarnym. Montaż kasety aluminiowej w górnej części okna. Materiał niepalny, (atest należy dołączyć do oferty).
Kod przedmiotu zamówienia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
39.51.54.40-1 Żaluzje pionowe
39515400-9 - rolety
WIZJA LOKALNA ZALECANA
III. Miejsce realizacji zmówienia:
Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. Andrzeja Bączkowskiego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa
IV. Termin realizacji zamówienia:
Od momentu podpisania umowy do 15 czerwca 2015 r. .
V. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
Termin płatności 21 dni od momentu otrzymania faktury.
VI. Kryteria oceny oferty:
(w tym informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty, sposobie przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium)
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Cena [Co] - 100 %
Najniższa cena (znaczenie w ocenie 100 %)
Sposób dokonywania oceny wg. wzoru: Co = Cn : Cb x 100 [pkt]
gdzie: Cn - cena najniższa, Cb – cena badanej oferty
VII. Termin oraz sposób składania formularzy ofertowych.
Termin składania formularzy ofertowych do 20.05.2015r. najpóźniej do godz. 16.00
Sposób składania wniosków, osobiście na recepcji zamawiającego w godz. pracy, mailem a.slesicki@cpsdialog.gov.pl, m.radomski@cpsdialog.gov.pl bądź za pośrednictwem faksu na numer 22 380-50-52
- Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest:
- Artur Ślesicki, tel. 22 380 50 60 e-mail: a.slesicki@cpsdialog.gov.pl
- Marcin radosmki, tel. 22 380 50 60 e-mail: m.radosmki@cpsdialog.gov.pl
VIII. Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień na dostawy i usługi, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro netto”
IX.Uwagi końcowe:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania ofertowego.
- Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
- Zamawiający wykluczy z postępowania oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
- Ofertę oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym nie zostaną rozpatrzone.
- Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 k.c.
- Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
- Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie oferent zawarł w swej ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
Załacznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy