UNIEWAZNIENIE -ZAPYTANIE OFERTOWE NA "ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM SPRZĘTU KONFERENCYJNEGO DO SALI A W SIEDZIBIE CENTRUM PARTNERSTWA SPOŁECZNEGO „DIALOG”, CPS/ZP/-/117/15
Warszawa, 02 czerwca 2015 r.
Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. Andrzeja Bączkowskiego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa
INFORMUJE, IŻ UNIEWAZNIA POSTĘPOWANIA DOT.
„ZAKUPU WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM SPRZĘTU KONFERENCYJNEGO DO SALI A W SIEDZIBIE CENTRUM PARTNERSTWA SPOŁECZNEGO „DIALOG”, CPS/ZP/-/117/15”.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie istnieje możliwość zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na udzielenie zamówienia.
...........................................................................................................................................................................................................................................................................
Warszawa, 20 maja 2015 r.
MODYFIKACJA ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Zamawiający modyfikuje treść zapytania ofertowego w treści załącznik nr 1, tj. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2. Szczegółowy opis zamówienia znajduje w poniższej tabeli ( w wymienionych podpunktach):
Z:
Lp. |
Nazwa urządzenia |
Ilość |
1. |
Projektor LCD, Parametry niegorsze niż: 2600 Ansi lm, 2300:1,2xD-Sub 15pin, HDMI, composite video, S-Video, 2xaudio stereo mini Jack, Audio 2xRCA (L/R), Monitor out, Audio stereo mini jack out, RS232C, LAN RJ45, USB Typ A, USB Typ B, lampa 3000h/5000/7000h, keystone +/-20 stopni, głośnik 16W, polskie menu, |
2 |
3. |
Ekran do zabudowy sufitowej 170x107, czarne ramki, sterowanie pilotem, zapasowy pilot gratis |
2 |
8. |
Przyłącze naścienne językowe VGA, audio |
1 |
NA:
Lp. |
Nazwa urządzenia |
Ilość |
1. |
Projektor LCD, Parametry niegorsze niż: 2600 Ansi lm, 2300:1,2xD-Sub 15pin, HDMI, composite video, S-Video, 2xaudio stereo mini Jack, Audio 2xRCA (L/R), Monitor out, Audio stereo mini jack out, RS232C, LAN RJ45, USB Typ A, USB Typ B, lampa 3000h/5000/7000h, keystone +/-20 stopni, głośnik min. 5 W, polskie menu, |
2 |
3. |
Ekran do zabudowy sufitowej
montaż do sufitu – przestrzeń pomiędzy sufitem a kasetonem sufitowym ok. 35 cm |
2 |
|
|
|
Dodatkowo dodaję się podpunkt do tabeli tj.
10. Wydzielenie dodatkowego obwodu na sprzęt multimedialny do rozdzielni elektrycznej – ok. 30 m.- kpl.
11. Wykonanie dokumentacji powykonawczej po wykonaniu przedmiotu zamówienia - kpl.
Oraz
punkt 3.Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia:
Zamawiający informuje, iż w sali jest zamontowany projektor multimedialny. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do konfiguracji istniejącego projektora z nowo zainstalowanym sprzętem multimedialnym.
Zmiana treści zapytania ofertowego jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty.
Dodatkowo zamawiający informuje, iż termin składania ofert zostaję przedłużony i upływa 25 maja br. do godz. 16.00. W przypadku zmiany bądź wycofania oferty w tytule e-mail należy wpisać "Zmiana/Wycofanie oferty, znak ...."
W załączeniu zmodyfikowany OPZ oraz formularz ofertowy.
.............................................................................................................................................................................................................................................................................
Warszawa, 13 maja 2015 r.
Zapytanie ofertowe, CPS/ZP/-/117/15
Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. Andrzeja Bączkowskiego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację usługi dotyczącej:
„ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM SPRZĘTU KONFERENCYJNEGO DO SALI A W SIEDZIBIE CENTRUM PARTNERSTWA SPOŁECZNEGO „DIALOG”
I. Zamawiający: Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. Andrzeja Bączkowskiego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa.
II. Przedmiot zamówienia: „Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu konferencyjnego do Sali A w siedzibie Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
Kod przedmiotu zamówienia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 33.45.34.00 - Ekrany projekcyjne
CPV: 33.45.21.00 - Projektory
III. Miejsce realizacji zmówienia: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Limanowskiego 23 w Warszawie.
IV. Wizja lokalna – zalecana
V. Termin realizacji zamówienia: do 19 czerwca 2015 r.
VI. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
- Wymagany termin płatności nie krótszy niż 21 dni.
- Koszt dostarczenia sprzętu pokrywa Zleceniobiorca.
VII. Kryteria oceny oferty: (w tym informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty, sposobie przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1.1. Cena [Co] - 100 %
Najniższa cena (znaczenie w ocenie 100 %)
Sposób dokonywania oceny wg. wzoru: Co = Cn : Cb x 100 [pkt]
gdzie: Cn - cena najniższa, Cb – cena badanej oferty
VIII. Termin oraz sposób składania formularzy ofertowych.
- Termin składania formularzy ofertowych ( załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego ) do 20 maja 2015 r. do godz. 16.00
- Sposób składania wniosków, osobiście na recepcji zamawiającego w godz. pracy, mailem a.slesicki@cpsdialog.gov.pl, m.radomski@cpsdialog.gov.pl bądź za pośrednictwem faksu na numer 022-380-50-52.
- Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest: Artur ślesicki, Marcin Radomski tel. 022-380-50-60, e-mail: a.slesicki@cpsdialog.gov.pl, m.radomski@cpsdialog.gov.pl
IX. Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień na dostawy i usługi, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro netto”
X. Uwagi końcowe:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania ofertowego.
- Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
- Zamawiający wykluczy z postępowania oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
- Ofertę oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym nie zostaną rozpatrzone.
- Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 k.c.
- Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
- Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie oferent zawarł w swej ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - OPZ
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy