Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog"

UNIEWAZNIENIE -ZAPYTANIE OFERTOWE NA "ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM SPRZĘTU KONFERENCYJNEGO DO SALI A W SIEDZIBIE CENTRUM PARTNERSTWA SPOŁECZNEGO „DIALOG”, CPS/ZP/-/117/15

Warszawa, 02 czerwca 2015 r.

 

Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. Andrzeja Bączkowskiego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa

INFORMUJE, IŻ UNIEWAZNIA POSTĘPOWANIA DOT.

 „ZAKUPU WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM SPRZĘTU KONFERENCYJNEGO DO SALI A W SIEDZIBIE CENTRUM PARTNERSTWA SPOŁECZNEGO „DIALOG”, CPS/ZP/-/117/15”.

 

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie istnieje możliwość zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na udzielenie zamówienia.

 

 

...........................................................................................................................................................................................................................................................................

Warszawa, 20 maja 2015 r.

 

MODYFIKACJA ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Zamawiający modyfikuje treść zapytania ofertowego w treści załącznik nr 1, tj. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

2. Szczegółowy opis zamówienia znajduje w poniższej tabeli ( w wymienionych podpunktach):

Z:

Lp.

Nazwa urządzenia

Ilość

1.

Projektor LCD,

Parametry niegorsze niż:

2600 Ansi lm, 2300:1,2xD-Sub 15pin, HDMI, composite video, S-Video, 2xaudio stereo mini Jack, Audio 2xRCA (L/R), Monitor out, Audio stereo mini jack out, RS232C, LAN RJ45, USB Typ A, USB Typ B, lampa 3000h/5000/7000h, keystone +/-20 stopni, głośnik 16W, polskie menu,

2

3.

Ekran do zabudowy sufitowej 170x107, czarne ramki, sterowanie pilotem, zapasowy pilot gratis

2

8.

Przyłącze naścienne językowe VGA, audio

1

 

NA:

Lp.

Nazwa urządzenia

Ilość

1.

Projektor LCD,

Parametry niegorsze niż:

2600 Ansi lm, 2300:1,2xD-Sub 15pin, HDMI, composite video, S-Video, 2xaudio stereo mini Jack, Audio 2xRCA (L/R), Monitor out, Audio stereo mini jack out, RS232C, LAN RJ45, USB Typ A, USB Typ B, lampa 3000h/5000/7000h, keystone +/-20 stopni, głośnik min. 5 W, polskie menu,

2

3.

Ekran do zabudowy sufitowej

  • Szerokość materiału nie mniejszy niż 245 cm
  • Wysokość: 190 cm ( +/- 10 cm),
  • Przekątna ekranu: ok. 3 m
  • Czarne ramki,
  • Czarny górny pas,
  • Sterowanie pilotem, zapasowy pilot gratis

montaż do sufitu – przestrzeń pomiędzy sufitem a kasetonem sufitowym ok. 35 cm

2

8.

Przyłącze naścienne językowe VGA, audio

1

 

Dodatkowo dodaję się podpunkt do tabeli tj.

10. Wydzielenie dodatkowego obwodu na sprzęt multimedialny do rozdzielni elektrycznej – ok. 30 m.- kpl.

11. Wykonanie dokumentacji powykonawczej po wykonaniu przedmiotu zamówienia  - kpl.

Oraz

 punkt 3.Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia:

Zamawiający informuje, iż w sali jest zamontowany projektor multimedialny.  W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do konfiguracji istniejącego projektora z nowo zainstalowanym sprzętem multimedialnym.

 

Zmiana treści zapytania ofertowego  jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty.

Dodatkowo zamawiający informuje, iż termin składania ofert zostaję przedłużony i upływa 25 maja br.  do godz. 16.00. W przypadku zmiany bądź wycofania oferty w tytule e-mail należy wpisać "Zmiana/Wycofanie oferty, znak ...."

 

W załączeniu zmodyfikowany OPZ oraz formularz ofertowy.

 

.............................................................................................................................................................................................................................................................................

Warszawa, 13 maja 2015 r.

 

Zapytanie ofertowe, CPS/ZP/-/117/15

 

Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. Andrzeja Bączkowskiego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację usługi dotyczącej:

„ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM SPRZĘTU KONFERENCYJNEGO DO SALI A W SIEDZIBIE CENTRUM PARTNERSTWA SPOŁECZNEGO „DIALOG”

 

I. Zamawiający: Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” im. Andrzeja Bączkowskiego, ul. Limanowskiego 23, 02-943 Warszawa.

II. Przedmiot zamówienia: „Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu konferencyjnego do Sali A w siedzibie Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego

 

Kod przedmiotu zamówienia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

CPV: 33.45.34.00 - Ekrany projekcyjne

CPV: 33.45.21.00 - Projektory

III. Miejsce realizacji zmówienia: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Limanowskiego 23 w Warszawie.

IV. Wizja lokalna – zalecana

V. Termin realizacji zamówienia: do 19 czerwca 2015 r.

VI. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:

  1. Wymagany termin płatności nie krótszy niż 21 dni.
  2. Koszt dostarczenia sprzętu pokrywa Zleceniobiorca.

VII. Kryteria oceny oferty: (w tym informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty, sposobie przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium.

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

       1.1. Cena [Co]  - 100 %

Najniższa cena (znaczenie w ocenie 100 %)

Sposób dokonywania oceny wg. wzoru: Co = Cn : Cb x 100 [pkt]

           gdzie: Cn - cena najniższa, Cb – cena badanej oferty

 

VIII. Termin oraz sposób składania formularzy ofertowych.

  1. Termin składania formularzy ofertowych ( załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego ) do 20 maja 2015 r. do godz. 16.00
  2. Sposób składania wniosków, osobiście na recepcji zamawiającego w godz. pracy, mailem a.slesicki@cpsdialog.gov.pl, m.radomski@cpsdialog.gov.pl  bądź za pośrednictwem faksu na numer 022-380-50-52.
  3. Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest: Artur ślesicki, Marcin Radomski tel. 022-380-50-60, e-mail: a.slesicki@cpsdialog.gov.pl, m.radomski@cpsdialog.gov.pl  

IX. Tryb udzielania zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień na dostawy i usługi, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro netto”

X. Uwagi końcowe:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania ofertowego.
  2. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
  3. Zamawiający wykluczy z postępowania oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
  4. Ofertę oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  5. Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym nie zostaną rozpatrzone.
  6. Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 k.c.
  7. Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
  8. Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie oferent zawarł w swej ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.

Załączniki:

Załącznik nr 1 - OPZ

Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy 

 

Metadane

Data publikacji : 13.05.2015
Data modyfikacji : 02.06.2015
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Partnerstwa Społecznego Dialog
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Artur Ślesicki/Marcin Radosmki
Osoba udostępniająca informację:
Ewelina Tymińska Dział Administracji
Osoba modyfikująca informację:
Ewelina Tymińska

Opcje strony

do góry